Daar gaan we dan!

17 april 2017 - Darwin, Australië

Eindelijk was het zover! 15 april, de dag dat ik voor twee maanden naar Australië vlieg. Na al die maanden voorbereiden was ik er nu ook wel aan toe.
Zaterdagochtend ben ik vertrokken, mijn ouders en broertjes hebben me weggebracht. Het moment van afscheidnemen was niet het leukste. Het is de eerste keer dat ik alleen en zo ver weg reis, dus dat is wel spannend.
Het inchecken en boarden ging allemaal erg snel en voor ik het wist zat ik al in het vliegtuig. Ik had een plekje bij het raam en de stoel naast mij was leeg, dus dat was wel heel fijn. Na zo'n 12 uur vliegen kwam ik aan in Singapore en hier had ik 2,5 uur voor mijn volgende vlucht naar Darwin.
Deze tweede vlucht was niet zo heel prettig. Ik heb proberen te slapen, maar dat werkte niet. Ik kon niet lekker zitten en door alle geluiden lukte het ook niet. Dat betekent dat ik nu een nacht heb doorgehaald... Het is in Nederland namelijk half 7 's ochtends en hier al half 3.
Vanaf het vliegveld ben ik met een shuttlebus naar mijn hostel gereden. Ik zat alleen in het busje en de chauffeur was super leuk! In het hostel ben ik vrij snel naar bed gegaan en heb ik lekker geslapen.
Vandaag ben ik naar de waterkant van Darwin geweest. Hier is de haven en er is een klein bewaakt strand.

See ya!

1. Buurman Dick:
    17 april 2017
    Ik wens je veel plezier daar en geniet er maar lekker van.
    Groetjes buurman
  2. Geertje overman:
    Hoi Janneke
    Heel veel plezier!!
    Groetjes geertje en de rest
  3. Pake en beppe:
    17 april 2017
    We zijn super trots op je meid.
    Heel veel vakantie plezier.
  4. J. Adkins:
    17 april 2017
    Geweldig! Ik wacht met smart op je volgende stuk.